El Salvador je najmanja zemlja u Centralnoj Americi. Možete vjerojatno voziti s jedne strane El Salvador na drugu u vezi 3-4 sati LOL! Barem ja mislim da možeš. Otišao sam da idem posjetiti ove neverovatne vodopada zove Los Chorros de La Calera u gradu pod nazivom Juayua u području poznatom kao Las Rutas de las Flores. Ovi slapovi su napravljene nakon ogromnog zemljotresa u El Salvador koje su se dogodile u 2001. Došlo je do promjena u ovim planinama i vode naviru od stvaranja ove veličanstvene bazena i slapova.

Kako doći do nas: Od zračne luke je oko 45 minuta do sat vremena daleko, ali je dolazio iz moje bake kuću koja je malo dalje tako da nam je trebalo oko sat i pol. Vozili smo kroz Las Rutas de las Flores koji je županije Sonsonate. Onda smo stigli u gradiću Juayua u kojoj se nalaze ovi vodopada. Otišao sam s obitelji koji su iz El Salvador, koji su prilično upoznati sa površine, tako smo se vozili pravo da ovaj mali put, gdje smo parkirali naš auto u malo puno, gdje je bio čovjek vodi računa o malim parking prostora.

Vi ćete vidjeti slatka životinja i malo Chickies izvan ovog parkinga prljavštine. Nakon toga je čovjek koji se brinuo o ovom parkingu nas je upozorio da je opasno, tako je nekako prestravljen svih nas. Dakle, moji roditelji su me ostaviti sve svoje kamere u autu -___- ali, naravno, uzeo sam telefon i otići pro. Čuo sam od više ljudi da je ovo mjesto je opasno, i vole da pljačkaju turiste, ali bilo je oko 6 od nas tako da srećom bili smo u velikoj grupi. Ali u zavisnosti gdje li ostati ili prije nego što se spuste ovaj makadamski put možete tražiti policijsku pratnju da vas odvesti do vodopada. Nisam siguran koliko je to, ali ako niste u velikoj grupi možete lako dobiti u pratnji.

Dakle, nakon što smo parkirali smo hodali niz ovu prljavštinu put za oko 20 minutes. Pobrinite se da NOSE TENISICE ili planinarenje ČIZME, no sandale. Ovo prljavštine staza je stvarno klizav, moja mama nosila patike da nije imao držanje i stalno je klizanje svuda, tako da sam doslovno morao da je hodati niz cijelu planinu. To je definitivno u šetnju, i dobar rad out. Ili, ako imate sreće dovoljno ćete pronaći ove male tuk tuk-a koji će vas odvesti niz planinu. Izgledaju kao mala dama bube koje imaju motor u njima LOL. U padnu ideš na početku vodopada trag, a vi samo pratite trag do kraja i naišli na prvi vodopad koji je neverovatno!!! Voda je tako jasno, to je stvarno kristalno gejzir.

IMG_2083 IMG_2091 IMG_2142 IMG_2100 IMG_2168 IMG_2178 IMG_2199 IMG_2201 IMG_2243IMG_2250

Rekli su da je voda bila čista i čista pa sam se popeo na strani planine i zabio ruke isprobati vode LOL. Moji roditelji mi je rekao da ga ne pijem, ali znaš kako sam buntovnik i sve haha, Morao sam to učiniti! To ukus planinski LOL. Dakle, odmah pored ovog vodopada postoji još jedan vodopad odmah do vrata, ali smo plivali u prvi gdje sam sjedio na nekim stijenama. Nakon što smo proveli nekoliko sati tamo smo planinarili skroz nazad i nastavio na našem putu do naše Vile u El Jardin de Celeste koja je 20 minuta od Juayua.

Place to stay: Pošto sam putovao sa roditeljima sam imao sreće da se kvari ih tako da smo ostali u Villa blizu Juayua. Ali, ako ste backpacking kroz Centralnoj Americi i da su na budžetu. dao sam par linkova na neke hostele ispod.

Hostel Caza Mazeta

Hotel Anahuac

Cipi Lodge

Šta da obučem: Nemojte nositi haljinu lol, jer ćete dobiti mokro i prljavo. I pobrini se da se kupaći kostim! Moj rođak koji nas je zapravo nije mi rekao kuda idemo. Nisam znao da su će biti vodopada -____- Znam da je to prilično glupo. Ali nisam se pripremio tako što ikad. Dakle, pobrinite se da dovede ispod.

voda

grickalice

Kupaći kostim

voda Shoes

Go Pro

Shorts

Čizme za planinarenje (ili stvarno dobar cipele, tako da ne klizi)

Ako imate bilo kakvih drugih specifičnih pitanja, možete ići naprijed i pitaj me :) Ali ovi slapovi su zapanjujući i definitivno isplati. Jedna od tajni ljepote El Salvador.

IMG_2082 IMG_2091 IMG_2096 IMG_2101 IMG_2127 IMG_2151 IMG_2183 IMG_2205 IMG_2207 IMG_2211 IMG_2234

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPin on PinterestShare on Google+Email this to someone